MARS

solen lyser och jag är sjuk, jag har vart med om värsta dagen i mitt liv igår, typ! eller kanske inte.
Men sjukt jobbigt var det, för bebban for hem och jag mådde pyton. stannade hemma från skolan idag, kunde inte fara. och tur är de eftersom mina öron börja värka igen och jag har huvudvärk. jag hoppas de här inte blir en sån där långvarig sjukdom, de orkar jag inte med.
ska försöka göra lite läxor, får se om jag lyckas. mitt huvud känns inget vidare.
hursomhelst. de har varit en jätte bra helg dehär. har fått vara med älsklingen och vi var till pullinki på lördan, hur kul som helst tills bebban ramlade på huvudet och fick en liten stubbe rakt i huvudet. inge vidare kul!
sen var vi till slalombacken på söndan och bara tjiillade i solen.
om två veckor kommer han igen, endast 14 dagar. nåmen, jag har ju klarat av de förr. så nog ska de väl gå.
hela nästa helg jobbar jag på tallgården så jag hinner väl inte ens känna av helgen så är de skola igen.
orkar inte skriva mer, måste gå och vila. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0