juju

godmorgon!
såklart skulle jag vakna halv 8 idag, helt onödigt! de är kattens fel, helt och hållet.
imorgon blir de skola och sen direkt till tallgården, jag vet inte hur jag ska orka hela heelgen. pengar om inte annat.
ska se hur mycket Inger vill klaga på mig idag då, lär ju bli intressant att få höra allt hon har på hjärtat.
Inte så mycket mitt fel att jag vart sjuk faktiskt, FEM veckor utan skola. känns som ett helt sommarlov ju :D
ska ta och fixa till mitt krufs till hår såsmåninom, sen ska jag fråga mamma och pappa om jag får köra bilen till Johanna, skulle knappast tro att jag får de. hihiee
Varför finns de ingen täckning i denhär skit byn? blir sjukt irriterad, jag har typ aldrig täckning på telefonen.
solen lyser men de är sjukt kallt ute, höll på döööö då jag for och hämta min jacka från Erikas bil.
förresten, en sjukt härlig låt: Rihanna Love the way you lie (Part 2) ft. Eminem
ska fara, heejj!
endast 8 dagar kvar tills jag får vara med bebban :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0