gymmaaat

känner mig äntligen som en människa igen, åt tillåmed en banan efteråt och de känns awesoooome! hihihi
är på så sjukt mycket bättre humör än före, så nu ska jag kunna jobba ikväll. Min mensvärk har äääntligen vela försvinna :)
och en annan sak, jag har slösat pengar idag. endast 300 kr på en tröja och buff. så snyyyyyyyygg tröjan är, och om inte annat världens skönaste :)
lila wesc tröja, är så nööjd att jag äntligen hittade en billig tröja som man alltid kan ha eftersom erika äger min adidas tröja nuförtiden :D
nog med de, ska snart dra till jopppet. sen komma hem och prata med älskiipälski och fråga han vad man egentligen ska ha med till ylläs, shorts och linne kanske? perfekt isåfall när jag fått en hel hög med sommarkläder :D hihihiih skäämta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0