:')

alltså jag blir gråtfärdig, jag tittar bilder från 08 och jag SAAAKNAR korpis skolan. alltså påriktigt! de var så sjukt underbart. Titta mina bilder på pixbox så förstår ni, de var så sjukt underbar skola.
och i sommar SKA jag till stockholm med bebban har jag bestämt. har jag inte råd så tar jag seriöst lån.
de är så underbar stad.
och på sommaren, näääeh jag får spratt. kommer inte kunna somna ikväll. suck!

orkar inte stoppa in bilder här. de tar så sjukt länge att spara dom till datorn. för jag har inga bilder på den här datorn, och den andra datorn har krachat. tur att pixbox fanns på den tiden också och att jag var aktiv med att stoppa in bilder där. nu har jag sparat allt där :) måste ta nån dag och spara alla bilder därifrån på ett USB minne.

nåväl, ska fortsätta drömma mig tillbaka till stockholm och lyssna bra musik ;)
jag pratade med bebban förresten just, och de hade ju vart sjukt kul att fara till pullinki ihelg. han tyckte också de, vad säger du johanna? ska vi fara? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0