egentid

har haft lite egentid för mig själv, noppat ögonbrynen, haft ansiktsmask och färgat ögonbrynen. tänkte jag skulle ta och hoppai bastun snart. glömde precis bort att jag ens lagt på den :) skönt ska de bli!
vill inte säga hur många dagar sen de är jag duschat :D är man sjuk så är man.
heh, blev lite sugen på tandblekning, täntkte att de kan vara värt att prova. så jag sökte på internet på bra tandblekning och hittade en sida där de var mååånga som hade skrivit bra saker om den. de kostar 200 kr och jag tittade så de inte var nå extra avgifter. så jag ska prova de iaf :)
tittade på annan tandblekning och de går på 1000 kr de flesta? sjukt dyrt. så 200 kr är bara småpengar egentligen :D
ska fara ut och ta min första rök för dagen, fast jag egentligen inte borde. men jag vill bara ut i friska luften ett tag.
men nee-e nu ska jag inte vara här mera. hejdå!
jag älskar dig bebban mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0