åttonde mars

tisdag idag, alltså 5 dagar kvar av lovet och hittils har jag bara hunnit jobba. Men de är bra, får en extra slant sådär.

var faktiskt till slalombacken idag. de var rätt så kallt uppe på backen eftersom att de blåste så mycket.
annars har jag väl inte gjort så mycket.
måste ta och göra läxorna imorgon när jag vaknar. har ett arbete att göra klart som jag skulle göra då jag hade APU, men de var som så fullt upp då.
först var jag på APU:n sen for jag och jobba. så jag hade inte direkt nått liv.

borde få tummen ur röven och packa upp min väska. men nääe, jag tar de imorgon. jag orkar inte.

idag var de förresten bara  300 2-pack semlor och typ 70 3-pack. inte lika mycket som igår alltså. rätt så skönt :)
nu ska jag nog slå igång en film efter ett misslyckat försök igår. vi hörs! godnatt.


 
En bild från Markus och Martinas bröllop. dom var så fiina :)

 
en tårta jag gjorde till Markus och Martinas bröllop :)



 

köpte en snygg väska påvägen till jeppis.


PSSSS. på torsdag natt kommer bebban ;) som jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0