älskamig

såg precis filmen älska mig på youtube. jag blir så otroligt arg!
och så vet man om att de finns en massa såna idioter som håller på med mobbning. Jag hade kunna banka in en stubbe i huvudet på dom, dom tänker tillåmed bättre än den hjärnan personerna fått.
den hade ju bra slut iaf, rekomenderar alla att se den. så sjukt bra handling i den. Jag och lillsyrran har precis suttit och gråtit till den. den går nog inte att ladda ner, men se den på youtube. de går minst lika bra :)
skippade bageriet idag, är med barnen hemma. hade inte vela lämna dom. dom gillar inte att vara ensam hemma.
ska ta och fixa min blogg lite, inte tid för såna vinter bilder mera. nej, nu ska vi ha VÅÅÅÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0