6.3.11

heeeej!

har haft underbara dagar i jeppis. bara fått vara med min älskling. de finns inget bättre.
bror min gifte sig ihelg också, de var så fiint!
måste ta och lägga in bilder sen när jag tar över dom från telefonen :)

har precis vart och jobbat iaf och funderar på ifall jag ska se en film. har tre jag ska se, men de får bara bli en ikväll :)

imorgon har vi som så sjukt mycket semlor att göra. de skulle vara 15 vagnar som de är 18 plåtar på och på varje plåt är de 20 st. de blir en hel del skulle jag gissa.
nåmen, vi far dit till kl 10 undefär.

jag har inte så himla mycket att skriva faktiskt. får ta de en annan gång då jag inte är så himla trött.



 

jag har världens snyggaste kille, och jag är världens lyckligaste tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0