15 Mars

Godmorgon!



vaknade vid 10 idag och var helt täppt i näsan. Lite små jobbigt faktiskt. och så kom jag på mig själv då jag snarka? :o
nåväl, har suttit och gjort lite läxor ett tag, en timma kanske?
blev småless och satte mig här istället. saksamma, är ändå klar med de snart.
Ingen kan förstå hur mycket jag längtar till att gå ut skolan. de ska bli så underbart skönt!
då ska jag gifta mig och skaffa mig ett liv ;D
har ticila här på dagis förresten, hon älskar att bita ut ögonen på alla mjukisdjur. och jag är sugen på godis påtal om ögon typ.
jag ska söka en vårjacka på internet nu, får ju säkert en SKITFET lön den här månaden, hur underbart? underbart jo! vackert väder idag.
1 ½ vecka kvar tills jag får vara med min kille, sjukt länge. måste stå uut :/ jallafall, så ska ja nog inte sitta ijeeee mera. har annat för mig. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0