Fäboda/Kokkola/strandcamping ossssv

Hejsan!
Sitter här med bebban och tittar igenom lite foton från idag.
De har vart sjukt varmt här idag igen, endast typ 33 grader i skuggan och jag ser ut som en räka. Är bränd överallt typ.
Var till Fäboda idag med Magdalena och de var såå härligt!
och jag har blivit en heel del brunare än när jag kom hit.
Sen for vi till kokkola och shoppade lite, åååh vad härligt med lite nya sommarkläder :)
hittade en jätte fin shortsdress eller vad man nu ska kalla det och lite annat smååt.
Senare var jag och bebban och cyklade till strandcamping, tror ni de var liiite tungt. Jag hade som bara t-shirt och korta shorts och höll på att döööö. Men ändå så härligt de var. Jag älskar sommaaaren :)
Skratta inte, men jag känner mig lite smååått orange. Har bränt mig så otroligt mycket idag.
Lilla hunden där är Bebbans och deras hund, så otroooligt söt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0