Sweet home

haha sitter och lyssnar på 0-Zone Dragostea din tei
jag gissar att de är säkert 2 år sen jag hört den sist :D
Vaknade iaf för ett tag sen, håller på lägger över bilder från jeppis på datorn.
De är en heeeel del bilder faktiskt.
vill tillbaka till jeppis ändå tillbaka. De finns som ingenting att göra här hemma.
Fast på tisdan eller onsdan kommer ju magdalena, frida och renee hit. De ska bli så kul.
De är så länge sen vi umgåtts allihop :)
Hur som helst, har haft de så underbart där borta.
De har vart kanonväder varenda dag sen jag kom dit.
Så lite färg har man ju fått på sig också :)
åhh, min snygging :) <3

Kommentarer
Postat av: anonyyym ;)

tänk att ja saknar de så sjukt myki reijj .. :/

2011-06-13 @ 22:41:01
Postat av: Din älskliiing

Hörru, tror du inte jag saknar dig kanskee? så sjukt mycket redan :'/

hoppas du kommer hit ihelg, de skulle vara awesoome! ;)

2011-06-14 @ 21:45:39
URL: http://miinnaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0