stek

Har stekt lite idag, men ändå har jag vart lite för seg för att egentligen ligga i solen.
Har vart till pajala idag också, där hände de då inte mycket faktiskt.
Bara att jag höll på att stekas ihjäl i bilen, så jag satt på med bara bh :D
Har vart och städat i bageriet också ikväll. De tog ändå inte så farligt länge. Inte lika länge som jag tänkte mig faktiskt :)
Imorgon har dom inte lovat lika bra väder. Men lagom. Tur är väl de så slipper man få ängest av att sitta inne. Behöver verkligen få mitt rum städat så.
imorgon kommer min älskling också, på natten. Yee lång helg eller vadå? näe! nästa vecka kommer jag slita som ett djur med jobb. jag längtar inte så speciellt mycket måste jag säga.
Men när den veckan är över så är det bara 1 vecka kvar på tallgården. Skönt på ett sätt, men inte på ett annat.
Här är designen jag gjort, men den vägrar som komma upp, Den är ju ändå liiite bättre än den jag haft före. Får fixa bättre när jag har tid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0