Onsdag 15 Juni

Tjatja!
Jag har vart liiite i farten idag. Mamma ringde och väckte mig halv 8, jag som tänkte sova till 8.
hur som helst, fixade mig och for sen till tallgården och sen vidare därifrån till Pajala på utbildning.
De var faktiskt riktigt roligt. Eller på förmiddagen var de inte så jätte spännande. Men de blev roligare sen.
De var bara jag Sandra och Camilla på förmiddagen till eftermiddagen kom en annan kille dit också :)
Mår lite smått dåligt efter att bara ha ätit en salld på café. Jag är lite små hungrig faktiskt :)
Jajjaaa, ska försöka få nått vettigt gjort resten av dagen. Jag är ledig ännu i 11 dagar sen jobbar jag två dagar sen ledig i 4 dagar. Chhhhiiiill. Skönt att jag har jobb OCH sommarlov :D
ingen bild kan jag få upp heller, de är så segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0