ohohoh here we go

Sitter och lyssnar lite musik och har knäppt en massa fula webcam bilder :D haha Världens bästa uppfinning om man vill skratta och är lättroad :)
Ska börja städa här snart, har redan städat lite imorse, men sen släpade Emelia med mig till affären.
Nu försvann hon, och hon som lovat hjälpa mig att städa här.
Nåja, har tvättat lite kläder. Ska nog fara med bebbo till jeppis igen.
Har som inget att göra här känner jag. Sen börjar jag ju jobba. Ser lite framemot de faktiskt. De är lite jobbigt att vara ledig ibland då man ändå inte gör nått vettigt.
Mamma och två barn for dit imorse. Därför är jag barnvakt åt Emelia.
Men min dadyy kommer hem senare. Och min bebbo kommer också :)
ibland funderar jag på vad dom som läser min blogg tänker på. dom slösar bort nåra minuter av sitt liv att sitta och läsa nått skräp jag skrivit :D men då man bor här i den här byn kan man som inte komma på nått bra att skriva. och så har man väldigt lite att göra så de blir som ungefär såhär "idag var jag till affären och shoppade en redbull". Alltid lika intressant att veta faktiskt.
Borde få pengar för att jag reklamerar för ICA wehås i korpis så himla ofta. hehe
näe, nu ska jag göra nått annat.
en underbar outfit jag hade i jeppis, hängsel byxor som for in i röven (sååå hot) och oborstat hår :D
är de där en varg eller hund? vi såg den efter vägen till jeppis typ flera km borta från hus åde.
Den ser väl ändå lite mysko ut?
Bilderna har ju typ inget med inlägget att göra. Men de är väl liite roligare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0