klänning

Har sökt efter en klänning nu sen måndag.
En billig, snygg, och vit typ.
Men de verkar vara lite smått omöjligt.
Hade vela ha en till midsommarn typ :D bara för att nångång ha lite finare kläder.
Vilket jag brukar ha svårt att ha då de är lite större helger.
Jaa, skit intressant. javeeeet!
Idag har jag faktiskt äntligen gjort lite vettiga saker.
Har klippt gräsmattan, och värmt vatten ute i tunnan så jag skulle få lite varm vatten till poolen. Men de blev inte så himla varmt iaf.
Sen har jag kommit utanför gården också, otrooooligt.
De händer inte ofta då jag är ledig och är hemma.
Imorgon ska jag på nå itroduktionskurs till pajala. Då jag ska börja jobba på tallgården så måste jag ha den tydligen.
Lite små jobbigt att sitta på en kurs hela dan. Meeen jag får betalt för dom timmarna, så de borde väl gå hoppas jag :)
Så jag ska inte vara uppe så länge ikväll, för jag ska upp kl 8 på morgonen.
Hade braaaaaa hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0