hej

hej bloggeeen!
Ligger i bebbans säng och väntar på att få fara hem.
Men johanna kommer aldrig.
Bebban ska snart fara och spela volleyboll. jag tror han längtar tills jag far så han får fara och spela nångång :s
Igår var vi till powerpark, de var skiiiiit kul. bara  de att jag är öm i precis hela kroppen efteråt. men de är värt de :)
Vi var och körde go-cart, jag kom sist och bebban vann. Gratulerar älskling!
Senare börja de regna och hagla rätt så mycket, så vi sprang i regnet till bilen. allihop vart skit blöta och härrliga.
Vi körde hem i bara maga och hade kläderna på tork ut genom fönstret.
Senare for vi till maggso och tittade en så kallad thriller som inte ens var läskig :)
Idag har vi vart med Johanna och Jim till subben och ätit.
Imorgon börjar jag äntligen jobba och få ihop lite pengar. ska bli lite kul faktiskt! :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0