wooooork

jag jobbar ihjäl mig här typ. Tur att de bara är 3 veckor kvar av sommaren så man slipper jobba hela dagarna.
Fast då börjar ju skolan. Men de är en annan sak, de kommer man ändå lessna på och gå och dö typ.
Men augusti gissar jag kommer bli min bästa månad i mitt liv typ. Kommer få himla mycket pengar och leva RIIIKT! ;D Då först kommer de kännas värt att jag har jobbat som jag gjort nu i 5 veckor.
På torsdag har jag iaf tänkt vara ledig, för pappa fyller 50 och alla hans syskon kommer hit så de skulle vara kul :)
Både jag och magdalena jobbar ju så jag tror inte att vi ändå har så mycket att göra där båda två :)
och om 3 dagar kommer bebban hit igen, såå härligt! :)
ååh, de var såå härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0