Jobb

Hej!
Har inte orkat skriva nånting, har bara satt mig vid datorn direkt jag kommit från jobbet typ :)
Idag slutade jag en kvart tidigare än alla andra dagar. Och så har jag fått ihop 8 timmar varje dag.
De känns bra faktiskt :)
Idag höll jag på att sabba 300 limpor, Kändes inte så vidare kul. Men de fixade sig av lite mjöl och vatten :)
Idag har de vart fint väder, och imorgon har dom lovat sämre väder. BARA för att jag är ledig. Så har de vart sen jag började jobba. Så sjukt störande.
Ska gå och trycka i mig en macka eller två sen fortsätta se desperate housewifes.
Bebban kommer idag också? Trodde inte de först, men åååh så kul ;) då är de inte så himla länge att vänta ifall jag hade måste vänta en vecka till ännu. Han är bääst ;) ska städa mitt rum så han inte snubblar på nått då han kommer på natten ;)
Vetni hur underbart de är att ha en så fin och glänsande ring på fingret? :) jag älskar den. Älskligen har verkligen bra smak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0