headset och mobilskydd

Tjena!
Har inte haft nån tid till att blogga faktiskt.
Har jobbat och slitit på. Förstå hur jobbigt jag har de.
Har imorgon kvar att jobba sen TVÅ dagar ledigt. låter så himla bra :)
Ska få Mamma eller nån att jobba min lördag, då jag och min älskling ska "fira" våran 2 års dag ;)
och jag trivs som fisken i vattnet med min dator i famnen och mina nya headset och mobilskal/skydd.
Idag försov jag mig också. Jag började 6.45 men vaknade först kl 7. Gissa om jag fick panik och sprang runt och kastade saker omkring mig för att hitta dom saker jag skulle ha med mig.
Fick gå skithungrig hela morgonen också.
Fick en smäll på käften idag också av en söt tant. Hon ville inte att vi skulle duscha henne så vi fick nåra smällar här och var. Som de kan gå ibland.
Hoppas på bra väder till onsdan och torsdan nudå :)
SliiiteT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0