hjärta

Jag är förlovad, förståå vilken känsla de är! De känns så underbaaart.
Jag älskar bebban så sjukt mycket, ingen kan förstå hur underbar han är ♥
Lördagkväll var den bästa dagen i mitt liv, jag har aldrig varit så lycklig.
De kändes verkligen rätt in i hjärtat. Jag har aldrig i mitt liv känt den känslan.
De känns så tomt nu när mitt hjärta inte är här, jag har haft en så underbar helg med honom.
Men ändå känns de som att han är här hela tiden bara för att jag har en ring som jag fått av han. :)
till annat.. Har jobbat idag från 12 till halv 9 typ. De var nån maskin som började tjorva så vi har fått göra en hel del för hand. Riktigt tungt och jag har typ ingen känsel i fötterna. Men så är de, kommer vara något rik i augusti hoppas jag. Sådär lagom :P
Imorgon börjar jag igen till 10, rätt så skönt att inte behöva vakna kl 6 iaf. Har inte sovit så mycket denhär helgen faktiskt :)

Jag älskar dig Alexander Karl-Arvid Snellman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0