24 juli 2011

Godmorgon!
Har haft en superhelg, men jag fick ändå nått som blev värre. Har
fått nått i halsen så de gör himla ont i halsen hela tiden och speciellt då man måste hosta. Huvudvärk har jag också.
Kände de igår efter att jag jobbat. De kanske är de också eftersom jag inte sov så mycket förra natten.
For iaf igår kväll ut med bebban och köra bil.
Och De är inte så roligt att ha en pojkvän som älskar att köra efter skogsvägar och se vart man kommer och sen kommer till en återvändningsplats efter ca. 2 mil :s
Aja, vi kom hem vid 12 nångång tror jag och då for vi och sov. Jag var så himla trött.
Men Fredagen i luleå var perfekt, de var så varmt och vi var och bada vid en hamn där nära vår stuga.
Så var jag in till stan med mamma en sväng också.
Jag kan lova att de är sista gången jag jobbar en delad tur på tallgården. Jag är helt förstörd efter igår.
lite bilder från luleå ;)

Kommentarer
Postat av: <3

Du e så fin, Jag älskar dig <3

2011-07-26 @ 00:45:18
Postat av: <3

du är också fin, jag älskar dig! <3

2011-07-26 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0