klänningar

två klänningar som jag har beställt på prov, ska se om jag vill ha nån av dom ens.
annars får de bli att jag skickar tillbaka dom.
jag har inte skrivit här på evigheter, jag vet. har haft rätt så fullt upp. jag har varit i Jeppis en vecka och andra veckan var bebban här. så de är ju inte direkt så att man vill sitta och skriva blogg varje dag då ;)
funderar lite på att byta blogg till blogspot istället, Erika sa att den var dubbelt så mycket bättre :)
och så har jag hunnit fylla 18, de känns underbart ibland. inte för att jag har så stor nytta av de just nu. men nåå. ska börja med körkortet så småningom :) då händer de grejjer. eller inte så småningom, typ Nuuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0