25/1

goddag,

sitter i kunskapsmedjan och jobbar på.
eller för en stund sen iaf. jag har sån jobbig huvudvärk.
Gjorde två prov just och fick bra resultat för att inte ha läst typ nått på dom :)

Var och solade med Johanna just också, och har pratat med Inger och fått saker och ting fixade :)
Bokade en körning idag också, fast de fanns inget till nästa vecka så de fick bli veckan efter på måndan, och efter de ska jag boka 2 körningar till. de går framåt, så jag är på lagom bra humör.
plus att Erika ringde och sa att vi kunde åka hem med henne efter att vi slutat så vi slipper åka buss.
och att jag fått min lön idag, härligt! och att jag får mitt studiebidrag i slutet av månaden, tackar inte nej till 1000 kr mer :P

ska fortsätta jobba. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0