yoo

kul med uppdatering ungefär en gång i månaden :D
vart ju nervös för körningen, varför vet jag inte. de gick helt okej ju. krockade inte in i nått iaf :)
nåja, bokade in en ny körning till tisdan nästa vecka. de går framåt. wohoo

idag har jag iaf haft en chiill skoldag, svenska och engelska med 1,5 timmars mellanrum. hehe
sen solaa, så härligt! får hoppas på att man blev lite brunare. vet inte än, får ta en titt på mageen kanske :D

snart blir de bageriet också, mindre härligt. hade egentligen inte kunna fara och lämna tre små barn här, jag vill inte veta hur de ser ut sen, + william och filip som inte kan låta bli att bråka med varandra.

får kanske ta och be william vara barnvakt elr nått.


har annars fixat till lite i rummet, jag har inte tid annars. jag känner mig sådär smått stressad hela tiden, jag har en fullsmackat schema. skola-hem-äta-bageriet-sova. så kul liv.
jag hade vela ha lite tid för gymmet så man får sig i toppform till sommaren, men de lär ju inte hända när de är semlor upp över öronen på en.

nu ska jag kika runt på nätet lite. heippa.




ungefär så har mitt rum sett ut, men jag kastade ut en säng så nu har jag mer plats för kläder på golvet. YES!


och på fredag kommer min älskling hit, om jag längtar. jooooo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0