jobbijobb

kom precis från bageriet och har suttit och läst lite bloggar.
jag borde egentligen sova nu, men jag ska bara...

börjar kvart i 7 imorgon, så de är bara att dra sig i skinnet och flyga upp på morgonen. har gjort en tårta till tallgården också. haha skit ful! men som tur är så ska man bara äta den.
nu är de bara 1 APU dag kvar, sen gäller de att packa som en idiot. bäst jag inte glömmer nått viktigt nu när de är bröllop och allt ;) alltså jag ser så sjukt mycket fram emot onsdan och torsdan, fredan, lördan :D haha
nåja, jag ska tvätta mig och sen sooova!

pusssss på min guullleee!

förresten, idag fick jag vara med och byta stomipåse, och yrk säger jag bara. känner fortfarande den där äckliga bajslukten. och så fick jag vara med och byta kateter, lite små intressant såhär på kvällskvisten? säger man så?
hursomhelst. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0