goddag

tjaa,

tänkte jag kunde skriva en rad eller två.
har inte haft tid med nån blogg på länge, tyvärrrrrr!

har vart i jeppis ihelg, uunderbarrt! får se när jag får träffa bebban nästa gång, ungefär år 2873. lite småjobbigt faktiskt, med tanke på att jag har planerat hela mitt liv med han, och vid de läget är jag nog så gott som död.

jaja, så äre!

skolan har gått ffinemang, lite små jobbig i längden. men jag känner mig mycket mer positiv till skolan nu än för 5 dagar sen :)
nåja, imorgon har jag då tandläkare men jag har inte en liiiten aning om vilken tid de var. jag får ta och ringa dit imorgon på morgonen så jag vet :)

var och solade idag också på matrasten, så sköönt! och den här gången brände jag mig inte heller utan blev bara ett liitet snäpp brunare.
jag förstår mig inte på dom som läser den här bloggen, den är totalt värdelös för jag har aldrig nå vettigt att skriva. och inte är man rolig heller så de blir lite smått jobbigt för allihopa :s i'm sooooou sorry!

min näsa har förresten börjat flagna, om de är kul? jo absolut, astorr är den och håller på torkar bort. jag har lagt salva ungefär 201 gånger och ändå blir de lika torrt igen, så jag får ta fram pincetten ikväll och dra bort varenda liten torr fläck :) låter fint!
ska fara och jobba alldeles snart, måste bara få tag på mina pojkar som ska hjälpa mig eftersom johanna ska göra läxor då hon är så lat och inte orkar stiga upp till skolan. jaaaaaa-aa, dagens ungdom........ inklusive Mej! :)

nee-e, nu ska jag inte slösa min tid på en blogggg.


men de jag ville ha sagt var....... JAG HAR FÅTT MIN IPHONE IDAAAAAAAG!
var lite små nervös bara, så därför blev de så himla långt och meningslöst! :Dhahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0