23/2 2011

godmorgon!

de är ju skit härligt väder ute. och jag börjar inte förrän 13.45
men jag vet inte om jag ska fara, jag har haft så ont i huvudet. fast ändå måste jag ju till bageriet sen, men jag ska se.

ihelg kommer iaf bebban hit. jag fick han att vara under toffeln lite ;) så underbart!
sen på tisdag eller onsdag far jag dit igen, min broder gifter ju sig så de är kul ;)
jag har skickat tillbaka klänningen jag egentligen skulle ha, jag slutade gilla den och så var den lite för stor och liten ;) jag har sökt efter en klänning, men jag hitta ingen så jag ska ha en jag har här hemma. de spelar ju egentligen ingen roll. ska ju bara ha den i några timmar så ;)
och den passar bättre med mina skor än den förra. så vi får se hur de blir.

alltså, jaa. jag har ingen aning om vad jag ska skriva. just nu är mitt liv inte så himla spännande, först till APU:n och sen till bageriet och vara där till kvällen.  varje dag lika förutom då jag jobbar kvällar. men de är inte så enkelt de heller. man är ju som så gott som död när man kommer hem.

igår fick jag och johanna iaf ta lite blodprovet och sätta om sår och sånt där. de var faktiskt skit kul! inge läskigt alls som man trodde de skulle vara.

nu ska jag gå och se efter mitt lilla syskonbarn som bara springer omkring. (ticila) erikas hund ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0