21 februari

skriver mycket hellre i den här bloggen faktiskt. den har jag haft i flera år så nog klarar jag mig med den :)

börjar först 13.45 idag, så jag har några timmar kvar att göra nå helt annat :) och så slipper jag ju jobba på bageriet också, fast jag fick en feting lön därifrån den här månaden så kan man vara less på stället :)
förresten, min lön! gissa om jag var överlycklig hela kvällen igår när jag fick veta hur mycket jag kommer få på fredag. de är ju som så sjukt bra lön så jag kommer leva glad hela månaden och några månader till :)

jag har så sjukt bra låtar på min telefon, först i början kanske man inte gillar låtar sådär skit mycket. men sen när man lyssnat några gånger är dom sjukt bra :) måste bränna på skiva nån dag så man kan ha på gymmet lite grym musik :)

snart gifter sig markus och martina också. jag är lite osäker på min klänning, jag tror inte jag vill ha den. men de hjälps inte. jag måste ha den iaf nu.
och skor har jag också lyckas beställa. dom är helt okej faktiskt. dom kommer nog vara lite stora om jag bara kommer ha strumpbyxor, men annars är dom rätt så snygga.

och så jacka hade jag ju behövt också, men de ska jag inte köpa. nejnej!

jag saknar min älskling förresten, så sjukt mycket :/ <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0