1 december

de regnar ute och är 2+ gradet. japp, fin jul vi kommer få de hära året då.
idag har jag vart till skolan, på en svenska lektion. sen drog vi till ks och satt där ett tag och sen ut på byn och handla julklappar, eller en present åt bebban blev de för mig.
så nu har jag den färdig, de blev sammanlagt 5 paket :D
jag var hemma redan vid 1.
lyckades bränna mig lite i ansiktet och på handen när jag stekte blodpudding, härligt med skvättade margarin.
sen for jag iväg till bageriet och gjorde lite tårtor och sen en snabb vända till nattfestival invigningen. men den var redan slut när vi kom dit.
nu ska jag bara chilla resten av kvällen och längta ihjäl mig till imorgon när älsklingen kommer hiit ;)
vääldigt gammal bild, den börjar bli cirkus 2 1/2 år gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0