Helg

Så skönt att äntligen få ta helg efter den här hårda veckan utan liv.
Har jobbat mer än 8 timmar varje dag.
Och nu är mitt sommarjobb slut för iår, men då börjar ju istället skolan som man får lida med i ett år till.
Den här helgen får jag inte vara med min älskling heller :s vi som hade behövt planera dedär förlovningskalaset liite bättre. Har som bara bestämt ett datum och sen inget mer.
Har iaf börjat leva på BRAVO tropisk juice. Mums.
Måste städa mitt rum också så jag kan sova där. En spindel satt på mitt ben då jag var uppe i pigkammaren just, inte så speciellt mysigt. så jag har ingen lust att sova där efter att en pissmyra bitit mig och pågrund av spindeln. töntigt! :D
De var allt roligt jag hade att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0