3.8.2011

Hej!
Länge sen sist, men de är bara de att jag inte haft ork till att skriva. Jag jobbar 8 timmar varje dag och har som sagt inget liv.
Iallafall, ska kanske fara till jeppis imorgon. Men bara om jag hinner med Anna och rickard. Vilket jag tror att jag inte gör.
Dom har planerat att fara redan vid 2-3 tiden och jag slutar först klockan 6. Men Kanskekanskekanske om magdalena vill jobba då så länge de behövs så slipper jag med. Annars dröjer de nog upp till 2-3 veckor innan jag kan fara igen :s
Aja, livet är svårt.
Ska iaf packa för säkerhetensskull, för de hinner jag inte göra imorgon ifall jag ska till jeppis.
ähh, kommer ändå inte kunna fara :s
Ska se en film och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0