30 augusti

ligger i min säng och slappar liite. Har vart i skolan och kom hem först halv 5. sen for vi och tränade, skönt men tungt. sen direkt vidare till bageriet för lite jobb. Har knappt kunna gå idag för att jag har haft träningsverk från igår.
städade iaf mitt rum, och bytte sängkläder åde. så skönt!
Men iaf så ska jag till jeppis ihelg igen. lite jobbigt att åka sådär framoch tillbaka, de känns som att de är lika bra att stanna där varje gång :)
de ser bara ut som att dom skulle vara bra kompisar, men icke!

Kommentarer
Postat av: Mäggot

whaat kommer ni igen ihelg, skoj! ;) då kanske ja inte far till luleå iaf... måste kolla lite först :)

2011-08-31 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0