17.8.2011

Gokväll!
har jobbat idag som vanligt. Vaknade kl 7 av att en pissmyra bet mig i axeln. Sådär lagom härligt.
Jobbade iaf 9 timmar idag, de är tungt. men om man tänker på att man får betalt så går de mycket bättre. Fast benen värker efter bara 4 timmar.
Ska ta en riktigt lugn och skön helg nu, ska bara slappa och inte göra nånting. De ska bli så skönt att vara lite utvilad till skolan som börjar på måndag. Jag och bebban ska ha förlovningskalas nästa helg, så jag drar dit med Mamma och Pappa på fredan tror jag. Sen ska jag nog ta ledigt en vecka från skolan och kanske fara iväg till helsingfors med Bebban på en liten semester :)
de var allt för idag troor jag :)
jag vill ha den varma sommaren tillbaka :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0