Torsdag

tjeena!

har haft en urskön dag idag. fint väder och 3 promenader med ticila :) känner mig väldigt duktig faktiskt!
Har städat lite med mamma också, vi har rensat undan en hel del vinterkläder.
Kom precis ihåg att jag har mina skor i klorin ännu, har haft dom där ungefär sen klockan 3. hehe

Har vart och jobbat idag också, alltså de var så sjukt jobbigt! vi jobbade bara i 2,5 timmar men de var nog dom längsta 2,5 timmarna i mitt liv.

imorgon är de sista dagen innan lovet. alltså, ingen förstår hur kul de kommer bli med lov.
På torsdag åker jag med Carina till jeppis. Ska bli riktigt roligt :)
fick papper från tallgården om lönen jag kommer få. kommer liiite extra pengar iaf :) lätt värt för den helgen jag jobbade som jag annars bara skulle sitta hemma.

Nu ska jag ge tillbaka datorn till mina småsyskon och så småningom fara och sova, är så sjukt sluut!


vill tillbaka till ylläs, de var så skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0