Torsdag

Heeej!

har fortfarande helt täppt näsa, de är så sjukt jobbigt. Huvudvärk har jag också. Mamma tycker jag ska fara till skolan iaf?! inte tänker då jag börja fara dit när jag är sjuk, aldrig i livet!
De var nog jobbigt igår under lektionerna jag hade.
Ska inte fara iaf. Börjar först 12 idag och har bara 2 lektioner.

Betalade precis räkningar jag fått hem då jag var i jeppis som jag hittade igår, och förstås så hade en hunnit bli inkassokrav, den fick jag förra veckans tisdag och inte har jag sett den heller, så den blev ungefär dubbelt så dyr.
Nåjaa, jag fick pengar från tallgårnden igår och imorgon får jag studiebidraget så jag får iaf tillbaka dom där pengarna på nått sätt.

Nu ska jag fara och göra nå vettigare. jag fick plötsligt så ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0