Tisdag

De har vart en fruktansvärt hemsk dag idag, jag har haft huvudvärk. de förstörde allt.
Pratade med rektorn idag, han fattar tydligen ingenting. så de får vara.
blev på så mycket bättre humör på ingers lektion, hon gjorde mig på bra humör. och de är de FÅ lärare som gör :)
ska köra mitt egen race i skolan nu, börjar nuu! :) jag kommer fixa de, har redan fixat en hel del. de känns så otroligt skönt! inte lika stor tyngd på axlarna nu nåmera.

laddar ner 2 filmer och ska bara ligga och se film och värma mig. har fryst hela dan. förrutom då jag svettades i thailand en stund :)
har kvar ben&jerry glass i frysen så ska bara myyyysa med mig själv och drömma om min underbara älskling som jag skulle veta om han lever heller :) då han inte köpte en iphone så kan de gå så att man kanske inte kan skicka meddelanden och dylikt ,)


nu ska jag kila, poosshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0