Party in my head

tjenis fölket!

Har haft underbara dagar i jeppis. De har vart så sjukt roligt.
På Onsdan då jag kom till jeppis var Bebban ännu och jobbade, och jag var så sjukt trött så jag somnade.
Och jag sov 5 timmar?! sjukt!
Så onsdan gjorde vi inte så mycket, var bara med bebban då han kom hem.
Torsdag var bebban i skolan en stund, så jag var hemma hos han och hjälpte Dina att städa där lite :)
Senare på kvällen slog jag en pling till Maggsan och så for vi dit, sen kom Tommy, Jerre och Frans. Först fick småbarnen leka lite med lego och dockor. Sen for vi ut på långpromenad i Esse, och jag måste säga. Jag trodde faktiskt inte att min pojkvän hade damp, men jag hade lite fel ;) skooja bebbaaan.
Fredan var vi till stan på kvällen, de var sjukt mycket folk. Jag och bebban for och hämtade Magdalena. Faktiskt så gjorde vi inte så speciellt mycket, men jag körde med bebbaaans biiil på city market pakeringen :D
Lördan gjorde vi väl ungefär samma, hängde lite på stan. osvosvosv. Fast egentligen minns jag inte vilken dag vi gjort vad på, men de är väl saksamma. skriver bara för att få nått skrivet här över huvudtaget :D jag har inte så spännande liv så jag har aldrig nått att skriva.
söndan for iaf jag och bebban till stan och köpte en glass, de var så sjukt varmt.
schvainigt gott om jag minns rätt.
Och måndan så gjorde vi inte nå speciellt, JAG OCH BEBBAN for ut och promenerade, de var ju endast 21 grader i skuggan så :D
låter som att jag bara vart med Bebban ihelg, men ickeicke. Vi har gjort sjukt mycket tycker jag och de har vart så otroligt roligt. jag skulle vela tillbaaaka nu.
ska se om jag har några bilder på nåra dampbarn, vilket jag säkert har :)


bebban som gillar att springa och dampa ramlade tyvääääärr :D


nån som vill ha? singelpojkar i åldern 16-18 :D


flams.


finfiiint väder på måndan :)))))

Kommentarer
Postat av: AnnaMagdalena

tack för att du förgyllde min helg! :P

2011-04-29 @ 21:37:03
URL: http://annamagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0