måndag 4/11

godmorgon!

har vaknat för läänge sen, men har bara legat i min säng och slappat och spelat angry birds.
Pratade med bebban före också men de bröt och han somnade :)
Jag hade mena fara till skolan idag, hade ju tandläkare också. men jag försov mig rejält.
de var så sjukt jobbig resa hem igår. jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst men valde att torka ut mina ögon istället.

haha, hela resan var lite små läskig faktiskt. först så stanna vi vid ABC i oulo och där satt de bara en massa skumma typer som glodde på mig och johanna som nå psyk, gamla gubbar dessutom.
vi slängde resten av paninin och sprang därifrån. och då vi kommit en bit därifrån märkte vi att de inte fanns så himla mycket bensin kvar. vi stannade vi Ii och försökte tanka först, men mitt kort funkade inte där så vi for in och hittade ingen automat att ta ut pengar ifrån. tillslut hittade vi en och for och tanka sen. Före de var de en bil nere i diket och en annan bil stod vid vägen med varningsblinkers. vi stannade till lite och så såg jag att de var 2 gubbar på andra sidan viltstängslet. skumt faktiskt! så vi gasade därifrån i ungefär 120 :D

nog om de, ska fara och spela lite angry birds i brist på annat.
förresten, de är sooommarvärme ute. de är så sjukt underbart väder.
och jag har haft en underbar helg i jeppis, och längtar så sjukt till påsklovet så jag får fara dit igen från torsdan :)




min snygga pojkväääään! :*



mmmmmm, så sjukt goott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0