HEJ

sitter och snorar bokstavligt talat, jag förstår inte när de ska försvinna. Jag har försökt med allt, snusat, bakat bullar och bröd, lyssna musik, sola solarium, gått till bageriet och tillbaka och jobbat förstås, har tillåmed vart i skolan igår. men inte går de över.
Inger ringde mig idag och sa att jag anmält mig frånvarande och frågade hur jag mår, snorade lite i hennes öra så fick hon svaret. Hon tyckte inte jag skulle fara imorgon ifall jag ännu är förkyld. sen fick jag lite krya på mig önskningar av henne. Kan jag tro eftersom hon mest troligt vill ha mig i skolan :)
Imorgon kommer min bejb, och då bryr jag mig inte om att jag är sjuk. inte lite heller :) Ska ha en sjukt bra och rolig helg hur sjuk jag än blir :)
Låten jag laddade upp före har jag lyssnat säkert 20-30 gånger idag, den är som så sköööööööön. Man blir bara så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0