gokväll

kväll redan? japp! har inte hunnit göra nånting. och de är precis så jag vill ha de.
Ikväll vill jag helst bara vara hemma och ta de riiiktigt lugnt. Se en film, äta godis, snusa och sen bara soooooova.
Har haft lite tjejdag för mig själv. For och solade i 20 minuter, och GISSA om jag höll på att svettas ihjäl.
For sen till färghandeln och köpte hårfärg, nagellackborttagningsmedel och ett nagellack i riktigt rosa färg?! vet inte varför. Kan vara snyggt till sommaren :D

men nu är de PÅÅÅÅSKLOV och på torsdag far jag iväg till min snygga kille och är där till måndag. Hur många gånger har jag skrivit de? men jag längtar så sjukt mycket. Bara få komma iväg från Korpis ett tag till och fara till mitt favoritställe :) Faktiskt bebban så är de de ;)

nee-e, men nu ska Minna lilla fara och göra nått nyttigare. Typ fara och köpa snus, kan behövas för den kväll jag har tänkt ha ;)



oooh, försök hitta nån snyggare pojke . Ni lyckas inte jag har den snyggaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0