5 April

snart kommer min bäjb hiit ;) igår på morgonen såg jag han, men jag längtar ändå efter han så sjukt mycket ;)
jag tänkte jag skulle bränna en riktig gym skiva, sånadär sköna låtar som man bara studsar av :D

har inte skrivit på ett tag heller, har vart i ylläs ihelg. de var GRYYYMT! :)
på söndan hade vi grymt bra väder hela dan, så vi var i backen hela dan :)
fast jag hade ont i benen efteråt iaf, hade en rätt så naturlig förklaring till de, blämärken på smalbenen. ashärligt!

jag tänkte jag skulle fara i bastun snart och frächa till mig, skulle faktiskt behövas :D
ha en bra kväll, för de kommer jag ha med min underbara pojkvän som jag bara ÄÄÄÄÄLSKAR! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0