godmorgon.

jag känner mig verkligen inte frisk :/ hela morgonen har jag varit öm i hela kroppen, de har känts som att nacken ska gå av eller nå liknande :s

nåja, alice kom hem för en stund sen och grät för att nån i hennes klass hoppat på henne, de är lite typiskt 7-8 åringar. man minns ju lite själv också :)
jag följde med henne till skolan och så pratade dom med dom killar som varit med. de blev nog bra tror jag.
men jag blir så arg på såna där ungar som inte lärt sig att kunna vara bland andra utan att skrika och göra en massa saker.

inte nog med att dom lärt sig att svära, hur fult låter inte de när en 8 åring springer runt och skriker en massa svordomar. då jag var liten visste man inte ens att de fanns såna ord typ, och de finns ingen annan att skylla på än föräldrarna. så oansvarigt! alltså sånt här gör mig så arg. man vill egentligen bara ta tag i ungarna och banka lite vett i dom.

jajaa, nog om de..

jag håller på försöka hitta sladden till skrivaren, jag måste skriva ut stipendiepapper så jag kanske får lite pengar. de skulle inte vara så dumt :)

sen får jag väl försöka få i mig lite mat, fast jag inte mår 100.

hejhej!



bebban, såhär ser de ut där var vi ska bygga stugan :) inte så dumt vaa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0