26.9.10

jag har väldigt dålig fantasi, så därför ser rubrikerna ut sådär ;)
just nu sitter jag med världens mysigaste(ibland) katt i famnen.
jag somnade vid 3 igår, jag pratade med världens bästa bebban till de;)
rätt så kuul ;)
jag har hjärnsläpp eller nått, jag kommer inte på nått att skriva.
jag hoppas mina skor kommer imorgon, annars far jag och köper ett par i pajala. för jag pallar inte en daag till med mina skor, jag får så sjukt ont i fötterna av dom. de kanske är vinterskor bara för att man får skit ont bara man råkar trampa på en liiten sten.
ooooh vad intressant ;D hahaha
vädret är veeldigt fint här, solen lyser åde ;) men på tal om de så ska jag gå och slå johanna med en träklubba i huvudet så hon missar flyget till LAS VEGAS! hoff vad avundsjukan är svår ;D haha
jag tror jag ska se en film i brist på annat, laddade ner en hel del "tjejfilmer" igår, de går ju bara inte att sluta se dom, fast man vet på ett ungefär hur alla slutar ;)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0