25.9.10

goddag!
har vaknat vid 8 idag, känns ju lite små hemskt på en helg :/
nåja, har varit ute på morgonen med Fanny och Emelia och plockat in lite leksaker till lekstugan och sånt :)
jag tror jag ska ta och bada utebastu idag med dom :) de hade varit grymt skönt, har inte gjort de alls :)
har stor lust att köpa en sån där pommac flaska som man skakar så korken flyger upp till himlen :D bara för att få sån där häärlig känsla ;D
nåja, har lagat mat idag tillochmed, de blev gott. men lite okryddat, jag kom inte på nått att lägga i så de blev inget ;) makaronipudding blev de. Gott!
ska ta och städa färdigt de här FÖRFÄRLIGA stället, de ser lite ut som ett rövhål!
så inget mer datasittande nurå ;)
jag älskar min underbara pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0