24.9.10

kom hem från pajala för en liten stund sen, var och solade med Erika medan Pappa och Alice var i tandläkarn.
köpte lite smått också, fick en chock när jag tittade hur mycket jag fått i lön :) är faktiskt sjukt glad ;) jag har knappt jobbat nått.
nåväl, jag mår illaa. jag började må illa då vi var påväg hem från pajala. veet inte vad de är?!
kanske borde äta nått, eller så var de för att jag rökte. Kan vara de, de är så sjukt äckligt!
hoppas mina skor kommer snart, jag håller på att få spader med mina skor. jag får jämt skit ont i fötterna av dom bara för att man känner igenom varenda sten som man går på. så därför är jag glad att jag inte beställde converse som jag velat ha ;)
idag ska jag försöka plugga lite trafikskyltar, och göra nå uppgift till idrotten som jag kan göra nuu ;)
så, hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0