20.9.10

Heej!
missade bussen idag, jag steg ändå upp en halvtimma tidigare än bussen for. Men nej, klart jag ska missa den iaf.
nåja, den enda positiva är ju att jag slipper sitta och vänta tills bussen far hem sen vid halv 4.
igår var Mirre hit, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. faktiskt riktigt trevligt :)
Älsklingen for hem igår också. synd att man inte är gift. tänk att få vara med han varje dag ;) nått att se fram emot kanske ;)
jag hade så lite att göra igår så jag beställde ett par skor och lite annat :) de känns som att de är ett bra tag sen jag beställde nya kläder :)
jag skäms lite över att jag inte har läst nått om något parti, alla skriver en massa om hur dumt de var att SD kom med i nått. fattar inte rikigt, men saksamma. de är över nu iaf, skönt att slippa dedär parti pratet dag UT och dag IN!
jag ska ringa till tandläkarn nu iaf, har en tandläkartid som jag inte kan fara på tror jag.
är inte säker på att mamma kan fara till pajala med mig :) fååår se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0