stress/chill dag

morgonen blev inte så himla rolig för mig, men nog gick det ;)
vaknade vid kvart över 7 imorse och for och duschade, liite jag fick stressa sen.
jag sprang till bussen, men ändå ville han inte ha med mig i bussen.
nåja, mamma körde mig till skolan. gulligull!
jag var och solade senare på dagen, jag blev brun(are) ;) sen körde jag ett riktigt sånt där spa för mig själv.
jag la ansiktsmask i ansiktet och satt och läste skvaller tidningar. sviin najs!
jag har egentligen inte så himla mycket att skriva, jag ska se lite gossipgirl sen och bara göra vad jag villl, mamma är i kiruna och ska sova där. så nu är de jag som är morsa i huset. bäst att ungarna håller sig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0