söndag 10.10.10

rätt så coolt datum ändå ;)
nåja, igår var jag och johanna hos erika. vi gjorde inte alls nå speciellt, tittade tv och lyssna musik. hm, inte så himla kul!
såg en skräckfilm också, urs vad läskig den var.
nåja, jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. ska fortsätta göra lite läxor. igår natt gjorde jag klart mitt arbete som jag tappat bort, himla duktig jag är ;)
och så har de SNÖAT idag, skit coolt! sådär just de coola datumet ;D haha
jag är lite smått blåst, jag veeet ;)
nämen hoff, jag har inget att skriva om.




jag saknar min älskling;/  ♥



Kommentarer
Postat av: Laila♥

vilket sött kort=)

2010-10-28 @ 15:43:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0