maaaaaaaaaaat ;)

sitter och klämmer i mig mat, har varit och jobbat just. for direkt från busstation, så hjälpte jag till att göra lite wienerkransar :P
jag börja bara tänka på en grej, dedär med bantning, JAG om nån borde ju inte äta så himla mycke onyttigt som jag gör. Men tur att ingen annan än jag behöver bekymra sig över det. jag blir så himla irriterad på såntdär. för man mår väl ändå bäst av att göra saker och ÄTA saker man tycker bra om och inte ha dom där tankarna i huvudet hela tiden "hmm, undra hur mycke kalorier de är i dehär dåå" och så var de för mycket så man inte äter nått.
guu vad irriterande. de är nån ful slipsnisse som kommit på att tjejer är så hiiimla mycke snyggare då dom är smal, men NEJ. man kan ju knappt titta på vissa så ramlar dom ihop för att dom inte har nå fett på kroppen.
helt omotiverat. I know. nu se lite gossip girl ååde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-20 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0