kmkdakodmsakn frngrkgmd,a

johanna hälsar till alla idioter, hon är riktigt förbannad så alla ska akta sig! :/ samma med mig, jag tror jag ska gå och hänga mig själv i toan. bläääääääääääääääääääe.

mitt hopp om de där förbaskade körkortet sjönk TOTALT!
jag pratade med nisseberra och han sa att de kan dröja flera måånader innan jag får de där körkortstillståndet. och jag får inte köra med han innan de. jag tror jag går och döör ett tag. inte värt att fylla 18! 
och jag är så sjukt less på skolan, och idag ska vi bara göra ca 400 tårtor, näääe nu får de vara nog. 
jag hinner inte med ett enda äckligt arbete i den här FULA skolan.
och markus svarar inte när jag försöker få tag på han och så kommer jag säkert inte  kunna fara till jeppis, nee för jag har ju skola.


Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:35:06
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0